Home / Novinky / Shrnutí posledních pár dnů příprav na wipe
Screenshot_579

Shrnutí posledních pár dnů příprav na wipe

V posledních pár dnech se na přípravě nového Vanilla serveru událo spousta, projdeme si to tedy po kapitolách.

Nová mapa na survival Minecraft serveru

Je už připravena s tím, že máme vygenerovanou oblast na každou světovou stranu od souřadnic 0,0 až do 10 tisíc. To nám zajistí poměrně velkou mapu, na které nebude problém uskutečňovat všechny Minecraft projekty, do kterých se pustíme a zároveň mohu hráčům na whitelistu povědět, že díky ní nás už nemusí trápit mazání staré mapy a nahrazování novou. Tedy vyjdu vstříc většina lidí na whitelistu, kteří nechtěli wipe, protože by o všechny své projekty přišli.

Jen pro informaci, projekty ze staré mapy budou uloženy a tak o žádný z nich nepříjdete a budete se na ně kdykoliv jít moci podívat na Unesco mapu na lobby serveru.

Ani o skleníky, pokud dáte do skupiny na FB vědět, nepříjdete!

Creative MC server

Taky prošel refreshem a má připraveny zbrusu nové dvě mapy. Hlavní mapa, na které bude creative mód přístupný, bude klasický svět Minecraftu a druhá bude obyčejná flat mapa. Vycházím tím vstříc několika hráčům, kteří chtěli mít primárně k dispozici klasický svět Minecraftu a jako jeho doplněk zelenou placku s bedrockem.

Ukázka flat mapy pro Creative Minecraft server

Dynmapy

Důlěžitou součástí serveru jsou i mapy, prostřednictvím kterých může hráč vidět Minecraft svět ze shora a tak dopředu prozkoumat, kam se to vlastně vydá, nebo jak jeho stavba vypadá krásně z horního pohledu. Ty už jsou jak pro Survival, tak pro Creative připravené a tak je v pondělí uvidíte ihned po spuštění serveru.

Těžební mapy na survivalu

Aby hlavní mapa survivalu vypadala pořád krásně, bylo potřeba se domluvit na tom, jak uděláme možnosti těžby pro hráče. Pro tento účel jsme udělali dvě mapy, kdy první z nich je Mine mapa, která obsahuje všechny potřebné biomy, lesy a hlavně prostor pro branch mining, takže už není potřeba tímto ničit hlavní mapu. Druhá mapa je Mine mapa netheru, kterou mají opět hráči povolení prorubat skrz naskrz, protože na té „hlavní“ mapě netheru máme v plánu vybudovat metro.

Screenshot_580

Konfigurace pluginů a odladění serveru

Jsou právě ty části, které nám ještě zbývají a pak se už můžeme těšit z nového kostičkového světa, který bude připraven pro hraní.

About Ownercz - Radim Lipovčan

Pravidelně přispívám na tento web aktuálními novinkami. Ve hře mě můžete potkat jako Ownercz :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*