Home / Blog / Minecore Minecraft Vanilla
survival1-1000

Minecore Minecraft Vanilla

Od spuštění Minecore serverů pod whitelistem uběhl necelý rok a původně z několika lidí na whitelistu jsme na čísle 71 hráčů. Jako hlavní server provozujeme Vanilla survival, na kterém se celá komunita docela pěkně zabydlela. A v tomto článku právě půjde o vanilku, kterou čekají změny v návaznosti na dotazník, který hráči vyplnili.

Hlavní otázkou je wipe

Když jsme spouštěli Vanilla whitelistovaný Minecraft server, udělala se jednoduše mapa o velikosti 4k bloků a nijak se to dál neřešilo. Pak jsme přišli na to, že kopáním a těžením se mapa zasviní docela rychle a tak jsme začali používat další světy, které se nazvaly jako těžební mapy. Pak nás napadlo nether metro a pustili jsme se i do endu! Všechno toto byla velká sranda a jako hráči jsme si to užili. Otázkou ovšem zůstává, co do budoucna?

A právě o tom, jak to bude do budoucna na serveru vypadat, se rozjela vášnivá debata, která přilákala všechny Minecrafťáky z našeho serveru do skupiny na Facebooku a diskutovalo se, diskutovalo se… a ještě jednou se diskutovalo. Pak jsme začali dělat ankety a když to dospělo k tomu, že se dělaly ankety anket, jestli se mají dělat ankety, tak jsem se na to naštval a vložil se také svým dílem:

‪#‎dotaz‬‪#‎navrhneteSiToSami‬‪#‎mapa‬‪#‎survival‬
Spousta z vás má k tématu wipu hodně řečí. Víceméně každý si obhajuje tu svoji verzi a zdůvodňuje, proč je tak super. Takže víte co? Zde máte možnost předložit své návrhy na wipe s tím, že pokud se na něčem jako komunita shodneme, tak to tak bude. Jinak dojde ke klasickému rozhodnutí na úrovni vedení serveru. Pište svoje nápady, sbírejte like a mějte rádi Pusheen.

A jak šlo docela dobře očekávat, nedomluvili jsme se jednoznačně na ničem, takže následující část článku je věnována tomu, jak to bude do budoucna vypadat.

survival1-100

Plán pro server do budoucna

Survival vanilla

Dojde ke kompletnímu wipu s tím, že nová mapa se stane trvalou mapou Survivalu, která nebude mít žádné intervaly wipování. Nová hlavní mapa Survival Minecraft serveru bude mnohem větší, než ta, kterou máme na serveru nyní a bude doplněna o 3 těžební mapy – Mine mapa, Resource mapa a Forest mapa. Ty zaručí, že hráči budou mít dostatek surovin a zároveň s tím nebudou drancovat mapu.

Mapy:

  • Hlavní mapa – stálá mapa bez wipování, velká rozlohou a rozmanitá na biomy.
  • Mine mapa – mapa určená pro těžbu surovin v dolech, branch mining a další formy těžby
  • Resource mapa – svět vygenerovaný tak, aby byly biomy s pískem, clayem, gravelem a ledem blízko u sebe a snadněji dostupné pro těžbu
  • Forest mapa – bude obsahovat všechny typy stromů v rozumné vzdálenosti od sebe, aby všichni měli dost dřeva!

Klasicky zde bude existovat nether a end, kdy v případě netheru nechávám projekt metra na DrLie a ohledně Endu se ještě domluvíme ve skupině. Každopádně tímto sděluji všem hráčům, že se jedná o trvalou mapu a aby tak se k ní chovali. Jakékoliv otázky, které máte, mi napište prosím do skupiny na FB, kde na ně rád odpovím.

Jako novinku se můžete těšit na dostupnost random teleportu, který jsme před vanillou na survivalu měli. Ten zde bude proto, aby si noví hráči jednoduše mohli najít nepoužívané lokace na mapě a mohli se v nich zabydlet. /home bude zachován pro každého hráče jeden.

Creative

Wipe flat i klasické Minecraft mapy s tím, že defaultně bude spawn na klasické MC mapě, kde budou moci hráči stavět jako v survivalu, ovšem s neomezenými surovinami. Na flat mapu se dostanou po zadání příkazu /flat nebo tak nějak.

Skyblock

Pojede stále tak, jak je nastavený a pokud bude mít někdo připomínky k chodu Skyblocku, může se ozvat.

Lobby

V současné době je v pohodě a do budoucna dojde akorát k rekonfiguraci několika pluginů, které nejedou vždy korektně. Například úprava Authme, které nyní nekorektně předává session loginy na jiné servery a /lobby neportuje na začátek spawnu (při volání příkazu z jiných serverů se hráč ocitne na lobby tam, kde byl).

Termín wipe

Jako nejbližší termín se mi jeví 11.7.2016 v 19:00, protože je potřeba servery znova nakonfigurovat a udělat pořádek s pluginy. Společně s tím se ještě bude generovat nová mapa, což taky pár dní zabere + Dynmapa. O všem vás budu průběžně informovat tady na webu a ve skupině na FB.

About Ownercz - Radim Lipovčan

Pravidelně přispívám na tento web aktuálními novinkami. Ve hře mě můžete potkat jako Ownercz :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*