Home / Adminteam / Minecore 2016 – informace o Minecraft serveru
Minecraft survival vanilla Minecore

Minecore 2016 – informace o Minecraft serveru

Naše Minecraft servery na Minecore.cz běží pod whitelistem, na který nabíráme hráče, kteří o to projeví zájem. V tomto článku a dalších, které budou následovat, se můžete podívat, jak to na našem serveru vypadá a na co se můžete případě těšit, pokud budete chtít na náš whitelist. Všichni slušní hráči jsou vítáni!

V průběhu minulého týdne měli příležitost hráči na Minecore.cz hlasovat o tom, co na serveru chtějí, nechtějí a také o tom, co jim vyhovuje a jak by některé věci chtěli změnit. Nyní se tedy podíváme na výsledky tohoto hlasování a co všechno z něj vyplývá.

Celkově hlasovalo 36 hráčů z celkových 68 lidí na whitelistu, tedy něco kolem 52,9%.

První otázka byla položená tak, že hráči měli zvolit, na kterých serverech hrají. Tedy měli na výběr survival, creative a skyblock, celkově se 97,2% pochlubilo, že survival a vyrovnaně s 33,3% hrají také na skyblocku a creative Minecraft serveru.

Screenshot_494

Následně měli zvolit, na kterém ze serverů nejčastěji hrají, zde se objevil na prvním místě survival 91,7% a poté skyblock 8,3%.

Screenshot_495

Změna serveru

Zeptali jsme se, zdali jim vyhovují současné servery – survival, skyblock a creative – z toho pohledu, jestli by některý z nich nechtěli vyměnit za něco jiného. Na tuto otázku mohli odpovídat otevřeně a zde jsem vybral některé ze zajímavějších otázek:

Méně zbytečných pluginů. Kromě /home protože to potřebujeme!

Hodně dobrá poznámka, určitě by to chtělo udělat víc vanilla server s tím, že by se zachoval /home.

Možná bych udělal častěji restart creative serverů.

Nejspíš by to bylo vhodné, protože děcka občas dokážou udělat pořádné ptákoviny. Pokud se toho někdo ujme, stačí přeci jenom oznámit ve skupině a následně promazat mapu, tak to bude fajn.

Styl mapy na survivalu

Z hlediska stylu mapy na survivalu, tedy každý má svůj pozemek označený tečkou na mapě a kolem něj si může stavět jak chce a po dohodě s daným hráčem se k němu může přidat dokoliv a také to, že existují těžební mapy ve stylu klasických MC světů s tím, že tyto světy jsou určené k rubání bez jakéhokoliv dbaní na vzhled či na přírodu, je spokojena většina hráčů.

Screenshot_498

Což jen dobře, protože jinak bychom jim tam museli vymyslet něco jiného! + teda několik hráčů neví, co to mapa je (trolové jedni).

Screenshot_499

A taky hodně lidí by se chtělo nějakým způsobem podílet na chodu serveru! Což je fajn zpráva, akorát je ještě musím nějak rozumně zaúkolovat.

Wipe

Admineee, bude wipe???

Screenshot_500

Wipe se dělá v závislosti na tom, jak je nastavený server, hráči a všechno okolo. Takže jak byste si to představovali? V tomto případě jsem navrhnul několik možných scénářů:

  • Kompletní WIPE jednou za X měsíců, všichni začnou odznova.
  • Inteligentní wipe – každých X měsíců smazání mapy, ale přenesení staveb a projektů, které mají cenu (tedy řeknete si, že to chcete přenést a já vám to pěkně přenesu a zasadím do krajiny). Ve výsledku budeme mít čistou mapu, hezké projekty, akorát se jednou za čas to musí přemigrovat. Přesun tedy jen staveb, nářadí a inventář se migrovat nebude.
  • Vytvoření mapy „stabilní“ a mapy „wipe“. Na stabilní mapě se nikdy nic nebude mazat, wipe mapa bude promazávána každých x měsíců. Inventáře nebudou sdílené.
  • Hlavní mapa a každý hráč bude mít možnost vlastnit svou vlastní mapu. Bude moci přidávat hráče i sám si ji wipovat. Pokud bude hlavní mapa už zaprasená, dojde ke kompletnímu wipu.

Jak jde vidět, scénář inteligentního wipe vybrala většina hráčů v rámci sekce „Ostatní“ se vyjádřili většinou k tomu, že by wipe nechtěli vůbec.

Mapy určené pro těžení

Další otázka se týkala toho, zdali patři k Minecraft survival vanille těžební mapy. Jak je vidět z výsledků (1 pro rozhodně ne … 5 pro rozhodně ano), nepřevládá jednotný názor, a proto tato věc zůstane v tomto stavu, akorát se místo několika map nejspíše udělá jen jedna a to pořádná.

Screenshot_503

Jak často wipe? Očividně jednou ročně je to tak akorát, i když čtvrtina hráčů by ho nejraději neviděla vůbec. A k jakým příležitostem? No přeci k obědu… beze srandy, společně s ostatními ze serveru jde vidět, že začátek letních prázdnin je tak akorát pro kostičky, aby dostaly novou mapu.

Facebook, web, screenshoty a všechny možné sociální sítě a sdílení. Pro 44,4%, proti 2,8% a zbytku to bylo vcelku jedno.

Screenshot_506

Jak často bychom měli dělat nábory? Jen taková doplňující otázka, abych viděl, jak to cítíte i vy. Zajímavěji rozložený koláč asi nešlo udělat a tak z něj usuzuji, že něco mezi 1x až 2x za 2 měsíce, bude ideální.

Screenshot_507

Napište Ownerovi

Co vám na serveru vadí? Co byste zlepšili? Co ti na serveru chybí? To byly doplňující otázky, ze kterých bych vytáhnul následující:
„Do FB skupiny bych přidal dokument Jméno na FB – nick ve hře, občas mám problém se vyznat who is who. Ingame bych neměnil asi nic.“ Ano, dobrý nápad, takový dokument existuje a ve zjednodušené verzi ho hodíme do popisu skupiny.

„…byl bych rád kdyby byli na creativu 2 typy map jedna flat a druhá normálně vygenerovaný svět.“ Takto to už máme, stačí dát /warp real

„Jednorožec prďýcý duhu :3“ Dear lord, za co mě trestáš.

„Trochu skyblock má to být vanilla server a přijde mi že ten skyblock se do toho stylu moc nehodí“ Vanilla máme survival, o zbytku lze volně uvažovat jako dalších serverech, které zde jsou pro spestření hráčům.

„Termín veverkobraní – Radim se vždy dokáže dokonale trefit do data a času, kdy opravdu nemohu :D“ Pozn. Veverkobraní je termín, který se u nás používá k označení náborů na whitelist na Teamspeaku. Hold, kdo umí umí :D.

Závěr – zhodnocení dotazníku

V první řadě bych všem rád poděkoval za vyplnění feedbacku, je toho opravdu hodně a spousta informací bylo i užitečných. Hlavní otázkou ovšem zůstává WIPE. Ano nebo ne? A právě odpověď na tuto otázku vyřešíme v následujícím článku.

 

About Ownercz - Radim Lipovčan

Pravidelně přispívám na tento web aktuálními novinkami. Ve hře mě můžete potkat jako Ownercz :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*